Juleøl og rosmarin dampet pinnekjøtt

Pinnekjøtt er godt. Om en lager det på tradisjonelt vis, er det ekstremt godt. Så det å tukle med oppskriften er ikke nødvendig, men jeg klarer ikke la være.

Ok, jeg har riktignok ikke gjort så store forandringer med denne retten, bare tilføyd litt mer smak.

Del meg:
Read more

Julemat, tips og linker

Ja da nærmer det seg jul. Litt flott egentlig. Sola snur, nytt år på gang, nye muligheter.
Nå like før jul klistrer jeg derfor opp en kjapp liste over potensiell julemat og tilbehør, så det er lett å finne frem, sammen med noen tips. Ja, en samleside!

Del meg:
Read more