Ytrefilet Charlemagne

Denne retten er en gammel rett. Jeg lærte denne første gangen på en restaurant i Stavanger på 80 tallet. Det var den dyreste kjøttretten på menyen, men likevel solgte den mest. Hvorfor? Fordi denne kalori bomben er nydelig. En hver biff elsker bør prøve denne.

Del meg:
Read more

Jukse bearnaise

Mange liker Bearnaise saus, de fleste kan ikke lage det, og kan du det, så vet du at det tar lang tid. Ta en pose bearnaise, om det er Toro eller andre merker spiller ingen rolle. Det som er felles for alle sammen, er at de smaker tamme, de er ganske enkelt kjedelige. Men de er raske å lage og […]

Del meg:
Read more