Bluecheese gratinert Amandine poteter

Ja var lenge siden jeg hadde spist de små gode Amandine potetene nå, så jeg fant ut at jeg måtte leke litt med de igjen. Også hadde jeg litt Blå Castello igjen fra den vannvittig gode Lazagnen jeg lagde før helgen. Så da var det bare å legge 1 og 1 sammen. Jeg vasket potetene, og delte de i to. […]

Del meg:
Read more

Ovnsbakte Amandine poteter

Siden jeg hadde kjøpt inn en pose av de dyre Amandine potetene, så måtte jeg bruke de opp. De er gode, men holdbarheten er ikke så stor på de. Poteter generelt er jo veldig anvendelig. Og de kan alle bakes. Denne gangen brukte jeg en litt annen metode på bakingen. Jeg strødde et lag med salt på stekebrettet først. Bruk […]

Del meg:
Read more