Matgigantene: Vil arrogansen lønne seg?

Matgigantene blir tatt med buksa nede nesten ukentlig – men det virker ikke som de bryr seg.
Priser som ikke stemmer.
Helt like priser hos “konkurrentene”.
Mat som reklameres som norsk, men som har reist tusenvis av kilometer.
Feil vekt i forhold til pakkebeskrivelsen.
De beklager, går videre, og fortsetter som før. Kanskje fordi vi lar dem gjøre det?

Del meg:
Read more

EMV og gammel dritt

Må en være detektiv for å kunne handle fornuftig og trygt? Nå er jeg grinete. Skikkelig grinete. For ikke nok med at en snart ikke finner noe utvalg som ikke er EMV(Egne Merkevarer), men de prøver å lure på oss gammel dritt også.

Del meg:
Read more

Nei til egne merkevarer

Nyttårsforsett og forandringer for ungkarskokken.com
Jeg tar noen standpunkter.
Jeg skal slutte å forbruke “egne merkevarer”.
Jeg skal slutte å omtale de.
Jeg har startet egen facebook gruppe «nei til egne merkevarer».

Del meg:
Read more